«Бекітемін»
Мектеп директоры
______________А.Ж.Салимбаева
«_____» «__________» 2022 жыл
«Мектепке дейінгі шағын орталығы бар мұсабек сеңгірбаев атындағы орта мектеп» мемлекеттік коммуналдық мекемесіндегі педагог – психолог қызметі бойынша 2022 – 2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
ҚР Білім және Ғылым министрінің 2011 жылғы «20» желтоқсан №528 бұйрығы (Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидасын бекіту туралы)
Алматы обдысы әкімдігінің 2005 жылғы 6 ақпандағы №61 қаулысы (Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидасын бекіту туралы)
ҚРБҒДМБ 2020 – 2025 ж.ж. «Білім беру ұйымдарының психологиялық қызметі мен мектептердегі татуласу қызметін күшейту" Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының 2021 – 2022 оқу жылындағы ерекшеліктер туралы әдістемелік нұсқау хат
ҚР оқу-ағарту министрлігінің «Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы» №377 бұйрық
Психологиялық қызметтің мақсаты білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, білім беруді ұйымдастыруда қолайлы әлеуметтік-психологиялық климат құру және оқу процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету болып табылады.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
1) ата-аналарының қалауымен және рұқсатымен ғана білім алушыларды психологиялық бақылауды және сүйемелдеуді жүзеге асыру;
2) білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың дамуының әлеуметтік жағдайына мониторинг жүргізу;
3) негізгі проблемаларды талдау және олардың туындау себептерін, оларды шешу жолдары мен құралдарын анықтау;
4) білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына, табысты әлеуметтенуіне, өзін-өзі дамыту және кәсіби өзін-өзі анықтау қабілетін қалыптастыруға жәрдемдесу;
5) білім алушылардың психологиялық және әлеуметтік қиындықтары мен проблемаларының алдын алу;
6) әлеуметтік-психологиялық климатты үйлестіру, қауіпсіз білім беру ортасын құру бойынша педагогикалық ұжымның қызметіне жәрдемдесу, білім алушылардың психологиялық мәселелерін шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен мұғалімдерге кеңес беру;
7) білім берудегі ұйымдар басқарма органдары немесе жекелеген білім беру ұйымдарының бастамасы бойынша жүзеге асырылатын білім беру ұйымдары мамандарының кәсіптік қызметіне, білім беру бағдарламалары мен жобаларына, оқу-әдістемелік кешендерге кешенді психологиялықпедагогикалық сараптамаға қатысу;
8)білім беру үдерісіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру, білім беру ұйымдарының тәжірибесіне отандық және шетелдік психология саласындағы жетістіктерді таратуға және енгізуге ықпал ету.
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
І. Диагностикалау | ||||||
1. | 1- сынып оқушыларының мектепке және жаңа мазмұнды білім беру жағдайындағы психологиялық дайындығы. | «Керн-Йерасек» тесті | 1-сынып | Қыркүйек | Желтоқсан айында мониторинг | Хаттама |
2. | Баланың мектепке бейімделуін диагностикалау. | «Жануарлар мектебі» әдістемесі | 1-сынып | Қыркүйек | Хаттама | |
3. | Баланың ерік саласындағы даму деңгейн анықтау . | «Графикалық диктант» әдістемесі. (Д.Б.Эльконин) | Мад | Қыркүйек | Хаттама | |
4. | Отбасында қалыптасқан қарым-қатынас ерекшеліктерін аңықтау. | «Отбасы суреті» әдістемесі | 1-сынып | Қыркүйек | Хаттама | |
5. | Оқу үдерісіне бейімделуін анықтау. | «Менің сыныбым» Әдістемесі. | 5-сынып | Қыркүйек | Хаттама | |
6. | Оқу мотивациясын анықтау. | Сауалнама | 5-сынып | Қазан | Хаттама | |
7. | Бастауыш сынып ата-аналарға арналған сауалнама | Ата-аналарға арналған сауалнама | 1-4 сынып | Қазан | Хаттама | |
8. | Отбасындағы балаға деген ата-ананың қатынасының стилін анықтау. | «Баланы ата-ана тәрбиелейді.Ата-ананы кім тәрбиелейді?» әдістемесі. | 5-8 сынып | Қазан | Хаттама | |
9. | Балаларға қатысты зорлық-зомбылық алдын-алу. | Сауалнама | 5-11 сынып | Қазан | Әлеуметтік- педагог ДТІЖО Мектеп инспекторы | Хаттама |
10. | Мектепшілік буллинг,әлімжеттіктің алдын-алу . | Сауалнама | 5-11сынып | Қазан | Әлеуметтік- педагог ДТІЖО Мектеп инспекторы | Хаттама |
11. | Оқушының пәнге көзқарасы және мұғалімге қарым-қатынасын анықтау. | «Пәнге көзқарас» әдістемесі | 5-сынып | Қараша | Хаттама | |
12. | Баланың жүйке жүйесінің тұлғалық қасиеттерін анықтау. | Темпераментті анықтау | 5-6 сынып | Қараша | Хаттама | |
13. | Оқушылардың бойында өзін-өзі тану мотивациясын құру; өзін-өзі тану, рефлексияны дамытуға ықпал ету. | Өзін-өзі бағалау анықтау. Сауалнама | 5-11сынып | Қараша | Хаттама | |
14. | Үрей деңгейін анықтау әдістемесі /Тейлор шкаласы бойынша/ | Диагностика | 8-11 сынып | Қараша | Хаттама | |
15. | Оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынасын анықтау. | Социометрия әдістемесі Дж.Морено | 4-5 сынып | Қараша | Қаңтар айында мониторинг | Хаттама |
16. | Отбасы мүшелері арасында орын алатын ынтымақтастықты бағалау. | «Отбасылық қобалжу» әдістемесі. | 8-11 сынып | Қараша | Хаттама | |
17. | Жасөспірімдердің эмоционалдық еріктік аймағыын анықтау. | «СБА» әдісі. (Л.Б. Шнейдер) | 7-11 сынып | Желтоқсан | Хаттама | |
18. | Тұлғаның әлеуметтік бағытын анықтау және кәсіби типін бағалау. | «Менің мамандығым» эссе | 9-11сынып | Желтоқсан | Хаттама | |
19. | Оқушылардың психологиялық қобалжуын анықтау. | «Зунг» әдістемесі. | 7-11сынып | Желтоқсан | Хаттама | |
20. | Жасөспірімдердің эмоционалдық еріктік аймағын анықтау. | «Стресс саған қалай әсер етеді?». (Э.Ховард) | 8-11 сынып | Желтоқсан | Хаттама | |
21. | Оқу үдерісіне бейімделуін анықтау. | «Менің сыныбым» | 1-сынып | Қаңтар | Хаттама | |
22. | 1 сынып оқушыларының мектепке және жаңа мазмұнды білім беру жағдайындағы психологиялық дайындығы. | Мектеп суреті. | 1-сынып | Қаңтар | Хаттама | |
23. | 9 сыныпты мемлекеттік емтиханға психологиялық дайындық зерттеуі. | «Сіз қандай мамандыққа лайықсыз?» психологиялық тест | 9-11 сыныптар | Ақпан | Хаттама | |
24. | Оқушылардың мамандық таңдауға дайындық деңгейін анықтау. | Мамандық таңдау сауалнама | 9-11 сыныптар | Наурыз | Хаттама | |
25. | Ата-ананың бала тәрбиесіндегі қарым-қатынасы(сенімділік білдіруі,қолдауы,үміт артуы)туралы түсініктер беру арқылы ата-аналардың білімін көтеруге көмектесу. | «Аяқталмаған сөйлем» әдісі. | 9-11сынып | Наурыз | Хаттама | |
26. | Педагогтарға білімін,қабілетін және тұлғалық қасиеттерін өзіндік бағалауға негіздей,рефлексиялауға және педагогтардың әдістемелік мәдениетің өзекті деңгейін анықтау. | Педагогтардың әдістемелік мәдениетін,өзіндік бағалауын зерттеу әдістемесі. | Педагогтар | Сәуір | Хаттама | |
27. | Педагогтардың өзіндік педагогикалық іс-әрекет стилін анықтау. | Ұстаздың өзіндік педагогикалық іс-әрекет стилін талдау әдістемесі. (А.К Маркова,А.Я Никонова) | Педагогтар | Сәуір | Хаттама | |
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||
1. | №1сабақ Өзім туралы | Түзету-дамыту | 8-11 сыныптар | Қазан | Анықтама | |
2. | №2сабақ Мен және менің отбасым | Түзету-дамыту | 5-11 сыныптар | Қазан | Анықтама | |
3. | Баланың отбасындағы қарым қатынасы мен эмоционалдық күйін түзету | «Ұрысып қалдық», «Күн шуағы» жаттығулары | Ата-аналар | Қазан | Анықтама | |
4. | 1-сыныптың бейімделуінде қиындық туындаған оқушыларға психологиялық қолдау көрсету. | «Не жетпейді?» әдістемесі «Шатасқан сызықтар» «Не жоғалды?» т.б. әдістемелер | 1- сынып | Қараша | Анықтама | |
5. | Балада агрессивті мінездің пайда болу себептерін ашып көрсету. | «Балада агрессияның көрінуі» семинар-тренинг | Ата-аналар | Қараша | Анықтама | |
6. | №3 сабақ Ашу-ыза билегенде не істеу керек? | Түзету-дамыту | 8-11 сыныптар | Қараша | Анықтама | |
7. | №4 сабақ Жетістікке жету формуласы | Түзету-дамыту | 8-11 сыныптар | Қараша | Анықтама | |
8. | №5 сабақ Күйзелістен қалай арылуға болады? | Түзету-дамыту | 8-11 сыныптар | Қараша | Анықтама | |
9. | 5- сыныптың бейімделуінде қиындық туындаған оқушыларға психологиялық қолдау көрсету | Танымдық қабілетің дамытуға арналған жаттығулар мен тапсырмалар | 5- сынып | Желтоқсан | Анықтама | |
10. | Оқушылардың ұсақ моторикасын дамыту жаттығулары. | Бейнеролик | 0-2 сынып | Желтоқсан | Анықтама | |
11. | Педагогтарды балаға деген жағымды-эмоцианалды қатынасты қалыптастыру. | «Бала!» Тренинг | Педагогтар | Қаңтар | Анықтама | |
12. | Педагогтарға балалық шақты еске түсіруін белсендіру,эмоционалды қабылдауын дамыту. | «Кездесу» Тренинг | Педагогтар | Наурыз | Анықтама | |
III. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
1. | Бастауыш сынып мұғалімдеріне баланың мектептегі оқуға бейімділігі мәселесінің теориялық негіздері туралы білім беру. | «1-сынып оқушыларының мектепте оқуға бейімделуі» Дәріс | Педагогтар | Қазан | Анықтама | |
2. | Ата - ана мен баланың арасындағы қарым - қатынастың ерекшеліктері. | «Қарым қатынасты құруға үйренеміз». Әңгімелесу, шағын лекция | 5-7сынып | Қараша | Анықтама | |
3. | Оқушыларға ғаламтордағы зияны туралы, денсаулыққа әсері туралы түсінік беру. | Қауіпсіз интернет ресурстарды қолдану мәдениеті | 5-11 сынып | Қараша | ДТІЖО | Анықтама |
4. | «Ерте жүктіліктің алдын алу» | Әңгіме, сұхбат | 8-11 сыныптар | Қараша | Медбике | Анықтама |
5. | Қорытынды аттестаттауға және емтиханға дайындық бойынша психологиялық алдын алу мен ағарту | -«ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?» -«Емтихан кезінде стресстен қалай арыламыз?» -«Жүйке жүйесіне түсетін күштен психологиялық арылу әдісі» -«Емтихандағы өз-өзіне сенімділікті арттыру» -«Қорқыныштан арылу» техникасы. | 9-11 сынып | Қараша | Анықтама | |
6. | Құқық -бұзушылықтың алдын-алу онкүндігі. | «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ!» Әдістемелер, жаттығулар | 5-11 сынып | Желтоқсан | Анықтама | |
7. | Оқушыларға адам денсаулығының қымбаттылығын, өмір сүру үшін қажеттілігін,басты байлық екенін ұғындыру. | Психологиялық денсаулық дегеніміз не? Ақпараттық сағат | 8-11 сынып | Желтоқсан | Анықтама | |
8. | Өзін-өзі тану ,тұлғалық даму тәсілдерін таба білу,көніл-күйді және эмоцияны реттеу; байланыс және өзара әрекеттесу мүмкіндігін қамтамасыз ету. | «Мен өмірді таңдаймын» (бейнеролик) | 7-8 сынып | Желтоқсан | Анықтама | |
9. | Оқушыларға адамның алға қойған мақсаты мен оған жету жолыңдағы ізденістерін саралап , нәтижелі іс жасау керектігіне назар аударту. | Мақсатқа қалай жетеміз. (бейнеролик) | 9-11 сынып | Желтоқсан | Анықтама | |
10. | Стреске қарсы тұруы, сенімді мінез-құлық дағдысын арттыру, өзін-өзі реттеуін, өзін-өзі бақылау дағдысын қалыптастыру. | «Стресті қалай жеңуге болады?» мини лекция | 5-11 cынып | Желтоқсан | Анықтама | |
11. | Бастауыш сынып оқушыларының қабылдау процесінің ерекшеліктері | Дәріс | Педагогтар | Желтоқсан | Анықтама | |
12. | Бастауыш сынып оқушыларының ес,ойлау,зейін қабілеттерінің ерекшеліктері туралы түсінік | Дәріс | Педагогтар | Желтоқсан | Анықтама | |
13. | «Қағаздағы жазу». «Хат» техникалары. | Ағартушылық алдын-алу | 7-11 сыныптар | Желтоқсан | Анықтама | |
14. | «Қорқыныш-фобиядан арыламыз!» техника | Ағартушылық алдын-алу | 5-11 сыныптар | Қаңтар | Анықтама | |
15. | «Адамгершілік және жыныстық тәрбие» | Түсіндірме жұмыстары | 8-10 сыныптар | Қаңтар | Анықтама | |
16. | Мектепішілік есебінде тұрған оқушылармен жұмыс. | Баланың сынып арасында, достарының арасында қарым-қатынасын бақылау. | 5-11сынып | Жыл бойы | Әлеуметтік педагог ДТІЖО Мектеп инспекторы Сынып жетекші | Анықтама |
17. | Ақпараттық кеңістікпен тәуелділіктің алдын -алу шаралары. | Рұқсат етілмеген сайттарға тәуелділіктің алдын алуға психологиялық көмек. | 5-11 сынып | Ақпан | Анықтама | |
18. | «Мен өмірді тандаймын» тренинг | Ағартушылық алдын-алу | 7-11 сыныптар | Ақпан | Анықтама | |
19. | Аутодеструктивті мінез-құлық көрсеткен оқушылармен жұмыс. | Тәрбиесінде,мінез-құлқында қиындықтары бар балаларды бақылау,психологиялық көмек көрсету. | 5-11 сыныптар | Жыл бойы | Әлеуметтік педагог ДТІЖО Мектеп инспекторы Сынып жетекші | Анықтама |
IV. Консультация жүргізу | ||||||
1. | Сынып жетекшілері және ата-аналар сұранысы бойынша жекеленген кеңестер өткізу. | Жеке,топтық жұмыс | Ата-аналар Педагогтар | Үнемі | Кеңес беру журналы | |
2. | Оқушылармен топтық және жеке кеңес беру сұраныс бойынша. | Кеңес беру, қолдау көрсету. | Ата-аналар Педагогтар | Үнемі | Кеңес беру журналы | |
3. | 1-сынып және мектеп алды даярлық тобы ата-аналарына «Баланың мектепте оқуға психологиялық даярлық мәселелері» | Кеңес беру, қолдау көрсету. | Ата-аналар Педагогтар | Қыркүйек | ||
4. | Бірінші сынып оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктері мен психологиялық өзгерістері. | Кеңес беру, қолдау көрсету. | Ата-аналар Педагогтар | Қыркүйек | Кеңес беру журналы | |
5. | 1. «Мамандық таңдаудағы негізгі мотивтер» 2. «Мамандық таңдаудағы ең кең таралған қателіктер» 3. «Таңдалған шешімге жеті қадам» 4. «Мамандық таңдау бойынша атааналарға арналған жаднама» | Жеке,топтық жұмыс | 9-11сынып | Үнемі Қажеттілігіне қарай | Кеңес беру журналы | |
6. | Мамандық таңдауға байланысты «Жеке психологиялық кәсіби кеңес беру картасы» | Жеке,топтық жұмыс | 9-10 сынып | Үнемі Қажеттілігіне қарай | Кеңес беру журналы | |
7. | 1. Адам қалай өзіне сенімді бола алады 2. Депрессиядан қалай арылуға болады. 3. Жоғары сынып оқушыларын ҰБТ алдында дайындау жөнінде ұстаздарға ұсынылатын кеңестер . 4. Өзіңе сенімділік неден құралады (Луиза Хейдің кеңесі) 5. Күйзеліс кезіндегі психологиялық көмек. | Жеке,топтық жұмыс | 11-сынып | Үнемі Қажеттілігіне қарай | Кеңес беру журналы | |
8. | «Қауіпсіз қарым-қатынас» | Түсіндірме жұмыстары | 8-11 сыныптар | Қаңтар | Кеңес беру журналы | |
9. | «Қыздар арасында кеңес беру» | Кеңес беру | 8-11 сыныптар | Ақпан | Кеңес беру журналы | |
10. | 9-11 сынып түлектерінің ата-аналарына арналған емтихан алдындағы психологиялық көңіл күй мәселесі бойынша жадынама мен кеңестер дайындау. | Кеңес беру, қолдау көрсету. | 9-11сынып | Желтоқсан | Кеңес беру журналы | |
11. | ҰБТ-ға дайындық бойынша психологиялық кеңес -мектеп бітірушілерге емтихан тапсыруға дайындық бойынша ақыл-кеңес; -емтихан қарсаңында; -ҰБТ-ға қатысу; -тестке қатысты кеңес; -емтиханға дайындықты дҧрыс ұйымдастыру туралы психологиялық кеңес; -тесті сәтті орындау ҥшін қажет жаднама | Жеке\топпен жұмыс | 11-сынып | Желтоқсан | Кеңес беру журналы | |
12. | ҰБТ және қорытынды аттестаттауға дайындық кезеніңде психологиялық көмек және қолдау көрсету. | Кеңес беру, қолдау көрсету. | 9-11сынып | Үнемі | Кеңес беру журналы | |
13. | Мектеп оқушыларының ата-аналарына психологиялық кеңес. | Кеңес беру, қолдау көрсету. | 1-11сынып | Үнемі | Кеңес беру журналы | |
14. | «Кәмелеттік жасқа толмаған жасөспірімдер арасындағы өз-өзіне қол жұмсауды болдырмау» мақсатында жеке дара кеңестер ұйымдастыру . | Оқушылардың санасына адам өмірі қаншалықты қымбат екенін және әр адам өз өміріне жауапты екенін қалыптастыру,кеңес беру | 5-11сынып | Қазан | Кеңес беру журналы | |
15. | 1- сынып оқушыларының мектепке бейімделуі жөнінде кеңес беру. | «Менің балам бірінші сыныпқа барды!» | Ата-аналар | Қазан | Кеңес беру журналы | |
16. | Өзін – өзі бағалау мен тәрбиелеу дағдыларының қалыптасуы. | Оқушылардың өзін – өзі бағалау деңгейлерін көтеруге қолдау көрсету. | 5-11сынып | Қараша | Кеңес беру журналы | |
17. | Оқушыларға кибербуллинг туралы түсінік беру. | Кибербуллинг дегеніміз не? Бейнеролик | 5-11 сынып | Қараша | Кеңес беру журналы | |
18. | Оқушыларға зорлық – зомбылықтың алдын-алу бойынша кеңестер | Жасөспірімдер арасындағы зорлық-зомбылық. Буллинг туралы қысқаша мағлұмат. Бейнеролик | 8-11сынып | Қараша | Кеңес беру журналы | |
19. | Ата -аналарға кеңес: -«Баланы қалай тәрбиелеу керек?» Ата-аналарға арналған ҰБТ-ға дайындық жөніндегі ұсыныстар беру: -«ҰБТ қарсаңында ата-аналар балаларына қалай қолдау көрсетуі тиіс?»; -«Ата-аналарға ҰБТ-ға дайындық жөніндегі ұсыныстар»; -«Суицидке кімдер бейім?»; -«Жақындап келіп қалған суицидті қалай аңғаруға болады?»; -«Депрессия» | Ата – аналарға психологиялық 10 кеңес. | Ата-аналар | Желтоқсан | Кеңес беру журналы | |
20. | Оқушыларға ақпаратты қабылдау жөнінде түсініктеме беру. | Ақпаратты қабылдау арналары. | 5-11 сынып | Желтоқсан | Кеңес беру журналы | |
21. | 5-сынып оқушыларының ата-аналарына арналған : -«Сіздің балаңыз 5-сынып оқушысы» бесінші сыныптардың кейбір қиындықтары; -оқушының бейімделе алмауының белгілері; -«Ата-аналарға арналған тәрбиенің алтын ережелері» | Жаднама | 5 сынып | Қаңтар | Кеңес беру журналы | |
22. | Оқушыларға көңіл – күйлерін басқаруға кеңес беру. | «Біз бақытты баламыз!» Бейнеролик | 1-4 сынып | Қаңтар | Кеңес беру журналы | |
23. | Педагогикалық қабілеттің түрлері жайлы. | Кеңес беру, қолдау көрсету. | Педагогтар | Қаңтар | Кеңес беру журналы | |
24. | Педагогқа қолайсыз жағдайлардан шығу жолдарын бағдарлау. | Қолайсыз жағыдайлар болғанда не істеу керек? | Педагогтар | Ақпан | Кеңес беру журналы | |
25. | Дарынды балалармен жұмысқа бағдарлау. | Дарынды балалармен жұмыс істейтін педагогтардың назарына. | Педагогтар | Ақпан | Кеңес беру журналы | |
26. | Стресстік жағдайдан шығу жолдары. | Күйзелісті жеңу үшін не істеу қажет? | Педагогтар | Наурыз | Кеңес беру журналы | |
27. | Қарым-қатынас құру барысындағы қыйындықтардан шығуда дұрыс жол табу. | Кеңес беру, қолдау көрсету. | Педагогтар | Наурыз | Кеңес беру журналы | |
28. | «Жасөспірімдердің психологиялық дамуындағы қиындықтарға көңіл бөлу» | Психологиялық кеңес | Ата-аналар | Наурыз | Кеңес беру журналы | |
29. | 9-11 сынып түлектерінің ата-аналарына арналған емтихан алдындағы психологиялық көңіл күй мәселесі бойынша жаднама мен кеңестер дайындау. | Кеңес беру,қолдау көрсету. | Ата-аналар | Сәуір | Кеңес беру журналы | |
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||
1. | Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен танысу. | Жинақтау | Педагог-психолог | Жыл басы | Жинақтау | |
2. | Педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың , өзіндік білімнің іскерлігімен дағдысын қалыптастыратын, ақыл-ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру. | Өз білімін жетілдіру | Педагог-психолог | Үнемі | Жинақтау | |
3. | Педагогикалық және психологиялық оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру. | Өз білімін жетілдіру | Педагог-психолог | Үнемі | Тарату | |
4. | Үздік, жаңашыл тәжірибені және оның идеяларын шығармашылық пен пайдалану, инновацияларымен танысу. | Шығармашылық жұмыс | Педагог-психолог | Үнемі | Жинақтау | |
5. | Оқыту сапасына , оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау, Консилиум құру. | Олқылықтарды жою | Педагог-психолог | Үнемі | Жинақтау | |
6. | Әдістемелік өнімді әзірлеу, жариялау. | Шығармашылық жұмыс | Қажетіне қарай | Тарату | ||
7. | Тақырыптық семинарлар,конференциялар және әдістемелік кеңестерді ұйымдастыру және қатысу. | Шығармашылық жұмыс | Педагог-психолог | Қажетіне қарай | Жинақтау | |
8. | Сабақтарға өзара қатысу, білім алушыларға қатысты мәселелер бойынша топпен бақылау | Жеке\топпен жұмыс | Педагог-психолог | Жинақтау | ||
9. | Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды ПМПК-да медициналық мамандарға қабылдауға Құжаттамалық сүйемелдеуді қамтамасыз ету. | Ілеспе құжаттарды жасау (мінездемелер, психологиялық тексеру нәтижелері бойынша қорытындылар, оқушыны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу) | Аралас сала мамандары | Жыл көлемінде | Психолог Дефектолог Логопед Әлеуметтік педагог Сынып жетекші | Кеңес беру журналы |
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||
Психологиялық бағыттар бойынша атқарылған жұмыстарға: -ата-аналармен; -білім алушылармен; -педагогтармен тоқсандық, жылдық талдау есептер | Талдамалық жұмыстар | Әр тоқсанда, оқу жылының аяқталуы | Аналитикалық есеп |