2023-2024 оқу жылына арналған педагог-логопедтің жылдық жұмыс жоспары
Түсінік хат
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығы «Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдап отыру қағидаларын бекіту туралы», Қазақстан Республикасының Білім және
ғылым министрлігі түзеу педагогикасының ұлттық ғылыми-практикалық орталығы «Логопедиялық пункт қызметін ұйымдастыру» әдістемелік ұсынымдар/құрастырған А.К.Ерсарина. – Алматы: ТПҰҒПО ҚК, 2017ж. «Жалпы білім беру
мектептеріндегі ерекше білім алуды қажет ететін балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету» әдіс.нұсқаулық/ Елисеева И.Г., Ерсарина А.К. - Алматы: ТП ҰҒПО, 2019ж. негізге ала отырып, жалпы білім беру мекемелеріндегі
оқушылармен коррекциялық құрылым аспектісі әртүрлі сөйлеу бұзылыстары бар оқушылармен жұмыс жасау, білім беру, тәрбиелеу жүйесінің құрамдас бөлігі болып табылады. Логопедиялық, коррекциялық-педагогикалық әсер етулер
оқушыдағы сөйлеу бұзылыстарын түзету, мектепте оқу процесінде қиындық тудырмауға болысады. Мақсатқа жету жеке және фронтальды сабақтарда логопедтің түзету жұмысымен жүзеге асырылатын, сонымен қатар сынып жетекшісімен,
ата-анасымен бір қалыпты сөйлеу тәртібін құру негізінде шешілетін білім беру, тәрбиелік, түзету мен дамыту әдістерін кеңінен қолданумен қамтамасыз етіледі.
Мақсаты: Ерекше білім беруді қажет ететін, мектепшілік диагностикалық қорытындысының негізінде анықталған сөйлеу тілінде бұзылыстары бар оқушыларға логопедиялық көмек көрсету жұмысын ұйымдастыру, сөйлеу тілі бұзылыстарының алдын алу және түзету жұмыстарын жүргізу.
Міндеттері:
- Ауызша және жазбаша сөйлеу тілі бұзылған оқушыларға диагностика жүргізу.
- Сөйлеу тілі бұзылған оқушылармен түзету жұмыстарын жүргізе отырып әлеуметтік ортаға бейімдеу.
- Сөйлеу тілі бұзылыстарының алдын ала отырып, түзете-дамыту арқылы білім беру.
№ | Жұмыс бағыты | Жұмыс түрі | Кіммен жүргізіледі | Мерзімі |
1 | Әдістемелік-ұйымдастырушылық | 1.Жалпы нормативтік-құқықтық базамен танысу, құжаттарды жасақтау. 2. Көрнекі-дидактикалық материалдарды жинақтау. 3. Логопунктың (кабинеттің) жабдықталуын қамтамасыз ету. | Педагог - логопед | Қыркүйек |
2 | Диагностикалық бағыт | 1. 1-15 қыркүйек аралығында оқушыларды жалпы бақылау (2 а,б-формасы )педагог-логопедтің көмегін қажет ететін оқушылар санын анықтау, диагностикалау. ЕББҚ оқушыларға 3 в-формасын толтыру. 2. Әр оқушыға жеке сөйлеу картасын,логопедиялық қорытынды, жеке дамыту бағдарламасын, жеке және топтық күнтізбелік-тақырыптық жоспар құру. | Сөйлеу тілінде бұзылыстары бар оқушылармен | Қыркүйек |
3 | Түзету бағыты | 1. Түзету жұмысының бағытын оқушының қажеттілігіне қарай өзгерту. 2. Жеке және топтық сабақтарды ұйымдастыру. 3.Артикуляциялық жаттығулар кешенін, тыныс алу жаттығуларын,нейрожаттығуларын және түрлі оқушының сөйлеу тілінің бұзылысына қарай түрлі әдіс-тәсілдерді қолдану. 4.Сөйлеу тілі бұзылған оқушылармен түзету жұмыстарын жүргізе отырып, әлеуметтік ортаға бейімдеу. 5. Оқушыны үнемі динамикада бақылау. | Сөйлеу тілінде бұзылыстары бар оқушылармен | Жыл бойы |
4 | Кеңестік-әдістемелік қызмет | 1. Ата-аналарға жеке кеңес беру (ата-анасының қ алауы бойынша немесе қажет болған жағдайда) 2.Мұғалімдерге жеке кеңес беру. 3. Берілген кеңестерді «Кеңес беру журналдарына»тіркеп отыру. | Сөйлеу тілінде бұзылыстары бар оқушылардың ата-аналарына, мұғалімдеріне | Қажеттіліктеріне қарай |
5 | Өзін-өзі дамыту | 1. Үнемі өзіңді жан-жақсы жетілдіріп отыру. (Біліктілікті арттыру курстарынан өтуді ұйымдастыру) 2. Ғылыми-әдістемелік құралдарды зерделеу т.б | Педагог-логопед | Жыл бойы |