«МДШО бар М.Сеңгірбаев атындағы орта мектеп» мемлекеттік коммуналдық мекемесі
АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
2024-2025 оқу жылына арналған
Арнайы педагогтың мақсаты: ПМПК қорытындысы мен ұсыныстарына, мектептің педагогикалық кеңесі/ППҚҚ шешіміне сәйкес ЕББҚ ететін білім алушыларды арнайы педагогикалық қолдау.
Арнайы педагогтың міндеттері:
- ЕББҚ ететін білім алушыларды басқа мамандармен, мұғалімдермен, ата-аналармен бірлесіп тереңдетілген арнайы педагогикалық тексеруден өткізу;
- Арнайы педагогикалық тексеру нәтижелері бойынша білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау;
- ЕББҚ ететін білім алушыларға жеке, топтық және сыныптық сабақтарда арнайы педагогикалық қолдау көрсету;
- Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламаларын құрастыруға қатысу;
- Мұғалімдерге, мамандарға, ата-аналарға, мектеп әкімшілігіне кеңес беру;
- Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламалары (жеке оқу бағдарламалары, бейімделген жалпы білім беру бағдарламалары) мен жеке дамыту бағдарламаларын жүзеге асыру бойынша мониторин жүргізу.
Арнайы педагогтың жұмысының негізгі бағыттары:
- Ұйымдастырушылық жұмыс;
- Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және білім алушыларды арнайы педагогикалық қолдаудың (көмек) мазмұнын анықтау;
- Білім алушыларға арнайы педагогикалық қолдау көрсету және оның тиімділігін бағалау;
- Кеңестік-әдістемелік қызмет;
- Өзін-өзі дамыту.
р/с |
Іс-шаралар |
Орындау мерзімдері |
Жауаптылар |
Есеп беру нысандары |
||
I.Ұйымдастырушылық жұмыс |
||||||
1.1 |
Көрнекі-дидактикалық құралдар мен жұмыс орнын дайындау
|
Тамыз Қыркүйек |
Арнайы педагог
|
1) Диагностикалық және дидактикалық материалдарды жинақтау; 2) Әдістемелік құралдардың картотекасы; 3) Оқушының сабақтағы іс-әрекетіне бақылау формалары (форма 2а,б) |
||
|
Жылдық жұмыс жоспары |
Қыркүйек |
Арнайы педагог
|
Жұмыстың жылдық жоспары |
||
|
Оқушылар тобын және жеке, топтық сабақтардың кестесін құру |
Қыркүйек |
Арнайы педагог |
ЕББҚ ететін білім алушылардың тобы, сабақ кестесі |
||
|
Құжаттарды рәсімдеу және жүргізу: 1) Жұмыс кестесін құру; 2) Сабақ кестесін құру; 3) Журнал толтыру: сабаққа қатысу, кеңестерді тіркеу. |
Қыркүйек және жыл бойы
|
Арнайы педагог |
1. Жұмыс кестесі 2. Сабақ кестесі 3. Сабақтарға қатысу журналы 4. Кеңестерді тіркеу журналы |
||
|
Жылдық рефлексиялық есеп жүргізу |
Мамыр |
Арнайы педагог
|
Жылдық рефлексиялық есеп |
||
II. Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және білім алушыларды арнайы педагогикалық қолдау |
||||||
|
Білім алушылардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін арнайы педагогикалық зерттеу: 1) Сабақта бақылау; 2) Жетістіктер картасын толтыру; 3) Ата-аналармен сұхбат және сауалнамалар; |
Қыркүйек |
Педагог-логопед Арнайы педагог Педагог-психолог |
1. Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы (форма 2а,б) 2. Жетістіктер картасы; 3. Әңгімелесу хаттамасы немесе толтырылған сауалнама; |
||
|
Білім алушылардың оқу қиындықтарының көріністерін және олардың себептерін ұжымдық талқылау |
Қыркүйек |
Педагог-логопед Арнайы педагог Педагог-психолог |
Оқушылардың мінездемесі (форма 4) |
||
|
Білім алушылармен жұмысты жоспарлау: 1. Жеке/бейімделген жалпы білім беру бағдарламаларын құрастыру; 2. Жеке/топтық сабақтардың бағдарламаларын құру; 3. Жеке/топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын құру; 4. Жеке/топтық сабақтардың жоспарларын құру; |
Қыркүйек
|
Педагог-логопед |
1) Жеке/бейімделген жалпы білім беру бағдарламалары; 2) Жеке/ топтық сабақтардың бағдарламалары;
3) Жеке/топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарлары
4) Жеке/топтық сабақтардың жоспарлары
|
||
|
Мұғалімдердің сұранысы бойынша білім алушылардың қажеттіліктерін бағалау |
Жыл бойы |
Арнайы педагог |
1. Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы (форма 2а,б) |
||
III. Білім алушыларды арнайы педагогикалық қолдау және оның тиімділігін бағалау |
||||||
|
Жеке және топтық сабақтарды өткізу |
Жыл бойы |
Арнайы педагог |
Жеке және топтық сабақтардың жоспарлары |
||
|
Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасы мен жеке дамыту бағдарламаларын іске асырудың сәттілігін динамикалық байқау |
Жыл бойы |
Арнайы педагог |
1. Сабақ барысында оқушыны бақылау хаттамасы (2а,б формасы);
2. Сабаққа қатысу хаттамасы. |
||
IV.Кеңестік-әдістемелік қызмет |
||||||
|
Ата-аналарға жеке кеңес беру (ата-анасының қалауы бойынша немесе қажет болған жағдайда) |
|
Арнайы педагог |
Кеңесті тіркеу журналы |
||
|
Мұғалімдерге жеке кеңес беру |
|
Арнайы педагог |
Кеңесті тіркеу журналы |
||
V.Өзін-өзі дамыту |
||||||
|
Ғылыми-әдістемелік құралдарды зерделеу |
Жыл бойы |
Арнайы педагог |
|
||
|
Біліктілікті арттыру курстарынан өтуді ұйымдастыру |
Жыл бойы |
Арнайы педагог |
Сертификат |
Арнайы педагог: А.Б.Пиязбаева